Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

czwartek, 1 lutego 2018

LookOfTheDay

Dziś mam dla Was look i zdjęcia które zostały wykonane około miesiąc temu... Na dworze jeszcze był śnieg i minusowa temperatura.
Dzisiejsza stylizacja łączy w sobie różne wzory i faktury. Długo się zastanawiałam czy ją dodać ale teraz cały look zostawiam do Waszej opinii. 
Płaszcz i szal w kratę do tego metaliczna spódnica, ciepły sweter i trepy osobiście mi się podoba bo look nie jest nudny a wszystko ze sobą współgra. 
Koniecznie dajcie znać czy Wam się podoba czy też nie ;) 

Pozdrawiam ;* 





Płaszcz/coat- Stradivarius
Szal/shawl- New Yorker
Sweter/sweater- New Yorker
Spódnica/skirt- Stradivarius
Buty/shoes- Vices


8 komentarzy:

  1. Kochana wyglądasz fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny płaszczyk, wyglądasz super :)
    Aż trudno uwierzyć, że już nie ma śniegu ;o

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialniy płaszcz, lubię takie fasony:)
    Zapraszam do siebie
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Urodą przypominasz mi jedną z aktorek! :)
    Pięknie kochana wglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie napis, którą?!
      ��❤️ Dziękuję

      Usuń
  5. Fantastyczny płaszcz! Piękna stylizacja :)
    W ogóle jesteś piękną dziewczyną i masz niesamowity typ urody!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :D Kolor szalu ożywia stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń