Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

wtorek, 23 stycznia 2018

BlueCoat&OlivePants

Oliwka w połączeniu z baby blue? Czemu nie? Dziś mam dla właśnie takie połączenie. Żeby nie było nudno dodałam szal w kratę który jeszcze bardziej podkręca charakter stylizacji <3
Czarne dodatki to klasyka która fajnie tonuje look i dzięki niej całość nie jest przerysowana <3 

I jak mi to wyszło? Dajcie znać <3 





































Płaszcz/coat- Pretty Girl
Szal/shawl- New Yorker
Torebka/bag- Pinko
Golf/sweater-sh
Spodnie/pants- Bershka
Buty/shoes- nn

10 komentarzy:

  1. Super plaszczyk, a kolor obłędny :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie Ci w tym płaszczyku baby blue.

    Zapraszam do siebie na konkurs wygrywa 15 osob,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie zestawiłaś te kolory :) torebka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko kochana, ależ znowu piękny płaszcz dorwałaś aaaaa <3 cudowny jest i ten i ten z poprzedniego posta <3
    Zazdroszczę Ci tych kolorów i cieszę się, że wybierasz takie pasteLOVE, bo dookola szaro-buro, aż się żyć odechciewa :P

    pięknie wyglądasz <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń