Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

czwartek, 15 sierpnia 2019

RedDress

Witajcie kochani <3

Ojjjj trochę mnie tu nie było. Powiem Wam szczerze, że zaniedbałam bloga i nie wiem czy wrócę do regularnego blogowania. Postawiłam na Instagram na którego Was zapraszam (www.instagram.com/sylwiageorgiev). Dlaczego tak postanowiłam a dlatego, że nie mam czasu na robienie konkretnych zdjęć. Na Instagramie jest to szybsze i prostsze jedno max dwie fotki i gotowe. 
Niestety Blog zajmował mi mnóstwo czasu którego na razie u mnie brak. Mam nadzieje że zrozumiecie.

Dziś po dłuższej przerwie przygotowałam dla Was post ze stylizacją. Ostatnio również zostałam ambasadorką Warki Radler 0 i dzięki niej zmotywowałam się i zgrałam termin z siostrą by zrobić fotki.
Mam nadzieje że ta moc koloru wam się spodoba.

Buziaki :*










9 komentarzy:

  1. Kochana powiem Ci, że u mnie podobnie, też powiedzmy swoje blogowanie przerzuciłam na instagrama, może też dlatego, że nie mam przy dziecku za bardzol czasu na prowadzenie bloga, a z drugiej strony, widzę że na przestrzeni lat ta nasza blogosfera to już niestety nie to samo, dużo fajnych dziewczyn zrezygnowało, a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym blogowaniem trochę masz racji - wiele osób ucieka na isntagram, bo jest latwiej i szybciej, a ja wręcz przeciwnie - wracam do bloga, więc trzymam kciuki również za Twój powrót :)

    Przepiękna sukienka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!! Miałaś trampki bez skarpetek? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mega kolorystyka :) wyglądasz niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też prowadzimy bloga i rozumiemy cię w zupełności! Bloga mało kto ogląda, mało kto czyta. Teraz góruje instagram i taka przykra prawda. Czasami wydaje się, że praca włożona w bloga idzie na marne. Trzymaj się kochana, sukienka przeurocza! ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna sukienka! Uwielbiam takie stylizacje. Wyglądają zarówno kobieco jak i świeżo i młodzieńczo. Poza tym jestem mamą rocznego chłopca i sukienka w zestawieniu z wygodnym obuwiem to coś dla mnie. Idealne opcja na ciepłe, upalne dni. Gdzie można taką sukienkę kupić? Nie wyobrażam sobie nie mieć takiej w mojej szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka, uwielbiam połączenie sukienek ze sportowym obuwiem!

    OdpowiedzUsuń