Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

piątek, 9 lutego 2018

FebruaryOutfit

Witajcie kochani <3

Przepraszam za takie przerwy w systematycznym blogowaniu ale niestety czas i pogoda w ostatnim czasie nie chcą ze mną współpracować. Dziś miałam wolne i mimo pogody postanowiłam nadrobić zaległości. Uwierzcie było mega zimno i padał śnieg z deszczem.... czyli beznadziejne warunki na sesję... i od razu chciałam przeprosić za jakość.
Dzisiejszy zestaw jest w stonowanych kolorach, bez szaleństw po prostu look "ZWYKLAK ".
Dominują jedne z moich ulubionych kolorów beż i szarość a całość łączy świetny sweterek z Secondhandu KOPciuszek <3 jeśli go nie znacie to koniecznie zajrzyjcie na ich stronę KLIK
Jest zima więc postaram się pokazać Wam kilka fajnych, ciepłych stylówek a teraz zapraszam do oglądania <3 









Kurtka/jacket- New Yorker
Szal/shawl- New Yorker
Czapka/cap- nn
Sweterk/sweater- KOPciuszek(sh)
Spodnie/pants- Sinsay
Buty/Emu shoes- New Yorker 

7 komentarzy:

  1. Prześlicznie kochana wyglądasz! <3
    Cudowny sweterek dorwałaś.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super znaleźć blog o modzie - to lubię:) Zostaję na dłużej;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, zimowa pora ci pasuje :D
    https://bykatherina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ♥️ Świetny klimat zdjec 💜 uwielbiam sesje zimowe;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna zima w tych naszych okolicach!<3
    Świetny, wręcz idealny zestaw na taką srogą zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny, zimowy outfit :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń