Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

środa, 17 września 2014

TripDress

W zeszłą niedzielę wraz z rodziną wybraliśmy się do Krasiczyna jest to małe miasteczko położone niedaleko Przemyśla w którym znajduje się przepiękny zamek i park. Byłam tam około z sześć lat temu, dużo się zmieniło. Pogoda była przepiękna, więc szkoda było siedzieć w domu. Korzystając z okazji przygotowałam dla Was dwie stylizacje jedna jest moja a druga mojej młodszej siostry która pojawi się w kolejnym poście ;)) W moim outficie rolę główna pełni sukienka, którą zobaczycie na poniższych zdjęciach.
Od dawna myślałam nad kupnem fajnej dresowej sukienki ale nic ciekawego nie udało mi się znaleźć. Ta którą mam na sobie kupiła mi mama, choć nasze gusta bardzo się różnią to z sukienka trafiła w dziesiątkę :D
Co myślicie o tego typu sukienkach ??















































Sukienka/dress- nn
Buty/boot- nn 
Torebka/bag- sh
Bransoletki/bracelet- Sinsay
Zegarek/watch- allegro.pl


12 komentarzy:

  1. na pewno była mega wygodna :) i wygląda jakby była jeansowa a nie dresowa :D fajnie, ogólnie ciekawa jestem stylizacji Twojej siostry ;)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie bajkowe miejsce na zdjęcia. Śliczna jest ta sesja

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz <3
    obserwujemy?

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka! bardzo ładny kolor ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, a Ty wyglądasz wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chcialam miec tego typu sukienke :) Mamy czasem potrafia kupic cos slicznego :)
    Obserwuje Cie Kochana :*
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz ladne nogi :))))
    obserwujemy?
    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń