Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

czwartek, 18 maja 2017

PinkRedLook

Czy róż z czerwienią się lubią? Dla niektórych to połączenie nie pasuje "gryzie się", jednak moim zdaniem te dwa kolory w mojej stylizacji świetnie kontrastują i idealnie pasują do siebie. Jeśli te barwy wykorzystamy w umiarkowanym stopniu to gwarantuję Wam że stylizacja będzie ciekawa a Wy nie będziecie się czuły szaro i bez wyrazu. 
Róż również lubi połączenie z szarością więc wykorzystałam eleganckie szare spodnie na które od razu zwróciłam uwagę w Bershce 💓💓. Mają świetny krój i materiał więc na pewno pojawia się w innych postach na blogu bądź Instagramie więc zapraszam KLIK .
W dzisiejszym looku chciałam pokazać również dwie twarze stylizacji a mianowicie luźną wersje z trampkami jak i elegancką ze szpilkami.

Która opcja bardziej przypadła Wam do gustu? Dajcie znać 😊
Pozdrawiam 






Sportowa elegancja to styl z którym utożsamiam się w stu procentach.







Dzięki czerwonym szpilkom stylizacja jest elegancka a sylwetka bardziej kobieca. Zmieniając ramoneskę na marynarkę taki look wykorzystałabym na randkę bądź niedzielny spacer.





fot. by Karolina Cyran 
Ramoneska/jacket- NN
Koszulka/t-shirt- Bershka
Spodnie/pants- Bershka
Buty/heals- Vices
Trampki/shoes- Cropp
Okulary przeciwsłoneczne/sunglasses- Ray Ban
Torebka/bag- C&A
Zegarek/watch- New Yorker 



9 komentarzy:

  1. Lekko i wiosennie, ja wybieram wersję ze szpilkami ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba teraz nie potrafilabym się zdecydować, ktory zestaw bardziej mi się podoba, bo uwielbiam szpiluchny, a te asymetryczne czerrrwone, są boskie, a z drugiej strony lubię rownież sportową elegancję, bawienie się modą i przełamywanie stereotypów :)
    wyszlo super <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo, szczególnie z szpilkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja ze szpilkami wygrywa, ale świetnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń