Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

wtorek, 20 lutego 2018

StarBlackLook

Witajcie kochani <3

Dziś mam dla Was lekko gwieździsty look a to wszystko za sprawą rajstop w gwiazdki które udało mi się dorwać w New Yorkerze za niecałe 5 zł <3. 
Osobiście nie cierpię rajstop... jak mam je założyć to przechodzi mnie dreszcz... łeeee. Moje gwieździste kabaretki idealnie sprawdziły się w looku który zobaczycie poniżej.
W sumie nigdy nie robiłam takich total looków i postanowiłam wprowadzić również i takie jednokolorowe stylizacje. 
Zapraszam Was do oglądania i dajcie znać czy outfit Wam się podoba <3







Kurtka/jacket- New Yorker
Sweter/sweater- New Yorker
Spódnica/skirt- Szachownica
Rajstopy/tights- New Yorker
Buty/shoes- VICES
 



7 komentarzy:

  1. Piękny zestaw. Podoba mi się sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra rajstopy <3 Będę zaglądać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rajty ;) Kiedys strasznie nie lubiłam rajstop, jednak kilka lat temu kiedy zaczely do mody wchodzic te, które wyglądały jak zakolanówki, zaczełam je kochać. Teraz w sukienkach i spodnicach nie chodze ze wzgledu na to ,ze mam wielki ciazowy brzuszek, ale juz niedlugo zamierzam wskoczyc w ulubioną sukienkę i rajstopki.
    Lubię takie stylizacje
    pozdrawiam
    Jak zwykle niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie total black looki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że czerń jest nudna od razu odeślę go do Twojego zestawu- to wlasnie dzięki temu, że ta czerń różni się odcieniami i fakturami jest mega stylowo - super całość :)

    A rajstopy czadowe są <3
    jutro lecę do New Yorkera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look :) Kurteczka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń