Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

czwartek, 18 stycznia 2018

MyPinkCoat

Witajcie <3 
 
Kochani w dzisiejszym poście rządzi róż i szarość. W roli głównej mój cudem znaleziony na wyprzedaży różowy płaszcz z RESERVED. Powiem Wam że miałam chęć go kupić za 299 zł ale hmmm stwierdziłam ze jest za drogi i DOBRZE ZROBIŁAM!  Znalazłam do na wyprzedaży i dziś mam dla Was post w mojej ulubionej kolorystyce. Uwierzcie mi że w ten dzień kiedy robiłam dla Was zdjęcia żeby dodać w końcu jakiś post było tak tragicznie zimno ale UDAŁO SIĘ 😊😍

Miłego oglądania! Dajcie znać jak się podoba 😍😍









Płaszcz/coat- RESERVED
Szary golf/sweater- New Yorker
Spodnie/pants- Komis Pełna Szafa 
Emu/Emu 
Torebka z haftem - New Yorker
 

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia <3 Róż i szarość jak najbardziej na plus :) Za butami typu Emu nie przepadam ale na odmianę torebkę ubóstwiam :) A Ciebie podziwiam za wytrzymałość na sesji pomimo takiego zimna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam płaszcze, Twój jest nieziemsko idealny! kolor, krój no dosłownie idealny :)

    sensiblees.pl ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Super płaszcz. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze kochana, że zdecydowałaś się na pastelowy płaszcz- przynjamniej wyróżnia się na ulicy, bo teraz 90% spoleczenstwa chodzi ubrano na szaro-buro niestety :/

    Fantastycznie wyglądasz, bardzo mi się podoba Twoj zestaw, taki mój jest po trochę <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń