Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

wtorek, 9 stycznia 2018

JanuaryLook

Witajcie kochani w 2018 roku.

Dziś pierwszy styczniowy post przygotowany na szybko bo zaraz lecę do pracy. W poniższym looku rolę główną pełni hitowy w tym sezonie kożuszek. Razem z Gabą bardzo często na Instagramie i Facebooku natykałyśmy się na tego typu kurtkę. Powiem Wam że dorwałyśmy go w F&F za naprawdę świetną cenę. Lateksowa spódnica męczyła mnie od dłuższego czasu aż w końcu ją kupiłam. :D. Błyszczący srebrny sweterek od razu skojarzył mi się ze świętami i okresem noworocznym. W H&M dorwałam go za niewielkie pieniądze na wyprzedaży. Cały look w sumie jest stworzony z rzeczy z przeceny <3 

Jest to jeden z moich ulubionych looków a Wam jak się podoba??
Buziaczki ;*






Kożuszek/jacket- F&F
Sweter/sweater- H&M
Spódnica/skirt- New Yorker
Buty/shoes- New Yorker
 



7 komentarzy:

  1. zestaw jak najbardziej w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny sweterek i spódniczka :) Stylizacja bardzo trafia w nasz gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna stylizacja, bardzo mi się podoba!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka i sweter :) Pozdrawiam również z Rzeszowa;) Adatoniewypadaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw na TAK :) kurteczka świetna :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kożuch! Podobny chodził mi po głowie, ale nie kupiłam... Stylizacja bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, jak najbardziej moje klimaty <3
    bardzo podoba mi się spódnica i sweterek- taki mieniący się niczym królowa śniegu w nim wyglądasz :)
    i super kożuszek, moj przyszedl niestety za mały grrr

    OdpowiedzUsuń