Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

piątek, 29 grudnia 2017

UnicornDonegalBrushes

Witajcie kochani <3

Dziś mam dla Was krótki i treściwy wpis, w którym pokażę Wam piękne pędzle z firmy Donegal z którymi spotykam się i testuję pierwszy raz.






Wygląd zewnętrzny
Pierwszą cechą, która mnie zachwyciła to ich wygląd <3 Ostatnio często spotykam się z motywem UNICORN i w prezencie od Donegal również jest on obecny. Osobiście jestem w nich zakochana. Są to moje jedyne pędzle które wyglądają naprawdę magicznie.


 
Opakowanie
Kolejną cechą jest prostota i solidny wygląd opakowania. Na odwrocie producent umieścił podziękowanie za wybór jego produktu, dane kontaktowe sklepu oraz informację do jakiego kosmetyku dany pędzel jest przeznaczony.

Pierwszy pędzel który chciałabym Wam przedstawić to 
PĘDZEL DO APLIKACJI ROZŚWIETLACZA 





 Wykonany jest z delikatnego i przyjemnego z dotyku włosia, a jego puszysta główka umożliwia precyzyjne nałożenie kosmetyku z uzyskaniem pięknego efektu. 
Moim zdaniem pędzel jest świetny. Bardzo dobrze sprawuje się do makijażu twarzy jak sugeruje to producent. W szczególności do nakładania bronzera, różu, rozświetlacza. 


Drugi pędzel to PĘDZEL DO BRĄZERA/ RÓŻU

Podobnie jak w pierwszym przypadku wykonany jest z tego samego włosia z tym że pędzel ten ma o wile większą główkę do aplikacji kosmetyku. 




Podsumowanie

Pędzle są naprawdę solidnie wykonane i świetnie się sprawdzają. Ich cena nie przekracza 25zł więc nie ma się nad czym zastanawiać. Jestem w trakcie ich testowania i nie mogę powiedzieć o nich złego słowa. Z czystym sumieniem POLECAM je każdej z Was. <3 

Fanpage na FB
KLIK

Instagram
KLIK 

Strona www
KLIK


Buziaki ;*



7 komentarzy:

  1. Kurczę też muszę sprawić sobie pędzle i duże i małe i średnie, całą taką serię <3
    przydalyby mi się, chyba muszę kupić sobie sama spóxniony prezent mikołajkowy :) hehe



    Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku kochana :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie poszukuje dużego pędzelka, mój obecny jest już podniszczony.
    Z chęcią zapoznam się osobiście z tą marką :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te pędzelki! Robienie nimi makijażu to pewnie sama przyjemność :) Też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zakup pędzli byłby mi potrzebny bo niektóre sztuki rocznego już zestawu zoevy z ali (podrobki) już strajkuja i nie chca pracować a trzonki wypadają ze skuwek.. wolę mieć wiecej pedzli mam kilka mbrush i zoeve jak i hakuro ale do tych tańszych boję się zbliżać przez brak zaufania

    OdpowiedzUsuń