Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

czwartek, 21 grudnia 2017

BlueWinterTime

Choć śniegu na zdjęciach nie widać to nie znaczy że nie są zimowe. Kobaltowy czy też niebieski kojarzy mi się z lodem, mrozem.... po prostu ZIMĄ. Dziś pokażę Wam mój przerobiony sweter. Kopiłam go bardzo dawno w sh i chciałam żeby wyglądał bardziej świątecznie więc doszyłam do niego cekinowe paski. Do całego zestawu dobrałam włochata kamizelkę i hitowe w tym sezonie spodnie z białym lampasem. Ostatnio jestem fanką różnego typu skarpetek i w tym zestawie również postanowiłam to wykorzystać dobierając do looku skarpetki w kropki <3 
Może uda mi się przygotować dla Was jakieś sylwestrowe looki. Trzymajcie kciuki żeby pogoda nie pokrzyżowała mi planów <3 

Buziaki ;* 




Kamizelka/jacket- New Yorker
Sweter/sweater- NN
Spodnie/pants- Stradivarius
Skarpetki/socks- nn
Buty/shoes- nn
Bransoletka/brecelet- New Yorker 
 


4 komentarze:

  1. Rewelacyjne zdjęcia, idealne miejsce

    ~~~~~~>> Zapraszam do Siebie <<~~~~~~
    WESOŁYCH ŚWIĄT ,xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny futrzak,spodnie mam podobne. Super wyglądasz. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tym futrze.

    OdpowiedzUsuń