Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

czwartek, 14 grudnia 2017

RedWinter

Cześć kochani <3

W końcu udało mi się złapać trochę zimy. Kiedy byłam mała bardzo lubiłam nosić śmieszne skarpetki do butów emu lub innych butów tego typu. Postanowiłam wykorzystać ten element w dzisiejszej stylizacji i dzięki temu mój look jest bardziej interesujący. <3
Puchowa czerwona kurtka idealnie wpisała się w sezon 2017/18. Ten kolor jest HITEM tej zimy.
Całość jest niezwykle wygodna i idealna do zimowych szaleństw. Gruby szal w kratę... nie mogłabym się bez niego obejść jest ciepły, a to zimą jest najważniejsze.
ps: Uwielbiam wszystkiego typu świąteczne kubki w których kawa smakuje o wiele lepiej.

Jak Wam się podoba? <3







Kurtka/jacket- nn
Szal/shawl- Nwe Yorker
Sweter/sweater- C&A
Pasek/belt- Gucci
Spodnie/pants- C&A
Skarpety/socks- F&F
Buty/shoes- nn
Kubek/cup- Sinsay






4 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Skarpeciochy bomba :D Piękna zima ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Jaka zimowa sceneria<3 Podoba mi się bardzo:)
    Też sobie kupiłam czerwoną kurtkę-dla mnie hit!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia i panujący na nich klimat.

    ~~~~~~>>>> Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń