Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

piątek, 8 grudnia 2017

BrunettePanther

Jedni je uwielbiają a dla innych to totalna wiocha. O czym mowa? Już mówię... Dziś w roli głównej moje futerko w panterkę. Wahałam się na tym czy je sprzedać czy zostawić ale patrząc na ceny futerek w sieciówkach (sięgały nawet 400zł) to szkoda by mi było je sprzedać. Postanowiłam wykorzystać to niezwykle ciepłe odzienie na nadchodzącą zimę. <3
Z tak mocnym wzorem nie można za bardzo szaleć i łączyć go z kropkami czy kwiatami. Jest to moje zdanie ale wiadomo "co kto lubi". Na takie kombinacje mogą sobie pozwolić artyści, projektanci krótko mówiąc... osoby które wzorów i przepychu się nie boją :P

Ja nie lubię przesadzać.. wole jedną rzecz, która gra rolę główną aaa reszta robi do niej fajne tło.

Zapraszam do oglądania <3 









Futerko/coat- SH
Sweter/sweater- SH
Spodnie/pants- C&A
Buty/shoes- VICES 
Torebka/bag- nn
Zegarek/watch- New Yorker  






4 komentarze: