Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

poniedziałek, 27 listopada 2017

AutumnFlowerDress

Witajcie kochani. 

Zima coraz bliżej. Na zewnątrz robi się coraz zimniej i podejrzewam ze to jedna z ostatnich jesiennych stylizacji. Postanowiłam wykorzystać jeszcze tą przyjemną jesienną pogodę na lekki look z sukienką.
Piękny bordowy kolor i jesienny print sukienki idealnie nadaje się na tę porę roku a wysokie zamszowe kozaki to jak wisienka na torcie :D Do całej stylizacji dodałam futerko które w tym połączeniu prezentuje się idealnie <3 Sukienka skradła moje serce i bardzo polecam sklep w którym ją kupiłam. Jest to Butik- Kasia i Tomek na Rejtana w budynku Respan w Rzeszowie. <3<3

Buziaki ;*






Kamizelka/jacket- New Yorker
Sukienka/dress- Butik Kasia i Tomek
Kozaki/shoes- nn
Zegarek/watch- New Yorker 





15 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, ale i tak najbardziej podoba się mi kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne sukienka :) lubie czerwien/bordo a fakt ze jest wzorzysta daje jej dodatkowy atut :) super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie wyglądasz ���� look na jesień idealny, bardzo lubię takie połączenie z kozakami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystam takie połączenia w niejednej stylizacji ❤️

      Usuń
  4. cudowna stylizacja;) śliczną masz sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeeej, alez mi się podobają takie sukienki w towarzystwie futrzaka <3
    super to wszystko połączyłaś kochana, absolutnie nic bym tu nie zmieniła, fantastyczna całość <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka <3
    Pozdrawam i zapraszam do siebie :)
    https://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super look :) fajna ta futrzana kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Futerko wygrywa! ♥

    Dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa stylizacja :-) podoba mi się sukienka, taka pasująca do jesiennych dni. Dobrze dobrane kolory, pasują do Twojej urody. Poza tym jestem fanką długich, zamszowych kozaków. Wyglądają kobieco i elegancko. Warto mieć takie futerko w szafie, bo można je wykorzystać w wielu stylizacjach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zestaw jest tak piękny i kobiecy, że brak słów. Jesteś piękną i elegancką Damą.

    OdpowiedzUsuń