Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

wtorek, 7 listopada 2017

MountainGirls

Witajcie kochani <3

Dziś NOWY POST. Nie udało mi się go dodać przed wyjazdem na operację do Warszawy więc nadrabiam zaległości teraz.
Mam dla Was dwie stylizacje. Skojarzyły mi się one z górami ponieważ w dwóch lookach pojawia się teleman kożucha w postaci kurtki i kamizelki. Razem z Gabą stworzyłyśmy stylizację jedną w nieco elegantszym charakterze a drugą codzienną. Nie przesadzałyśmy z kolorami. Prostota i minimalizm w tym wypadku sprawdziły się w 100%. 

Dajcie znać jak looki Wam się podobają i czy chcecie więcej takich podwójnych stylizacji? <3 

Buziaki ;* ;* ;*


Pierwsza stylizacja w którą ubrana jest moja siostra jest w nieco elegantszym klimacie poprzez buty na wysokim obcasie i skórzaną spódnicę. W sezonie jesień/zima 2017 skórzana spódnica to MUST HAVE. Jest niezwykle uniwersalną częścią garderoby i świetnie podkreśla figurę ;)

Kurtka/jacket- SH
Sweter/sweater- SH
Spódnica/skirt- Szachownica
Botki/shoes- VICES
Zegarek/watch- New Yorker
Okulary/sunglasses- Ray Ban 







Moja stylizacja jest w codziennym stylu. Płaskie błyszczące botki to kolejny z hitów tego sezonu. W czasopismach i sieciówkach jest mnóstwo bardzo oryginalnych butów. Jak dla mnie są one zbyt krzykliwe a nie chce czuć się jak przebieraniec na ulicy. Jak to mówią "co kto lubi". Lekki połysk botków fajnie nadaje charakteru całej stylizacji i dzięki temu nie wygląda ona nudno.  

Kamizelka/jacket- Dorothy Parkins 
Sweter/sweater- SH
Spodnie/pants- nn
Buty/shoes- nn
Zegarek/watch- New Yorker
Okularu/sunglasses- Ray Ban 









18 komentarzy:

  1. Obie fajne stylizacje i ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na post :) Podoba mi się przedstawienie podobnej rzeczy w dwóch odsłonach i na różnych osobach. Siostra wygląda elegancko ,a ty za to na luzie. Co do butów to masz rację, że teraz ciężko o oryginalne i nie za bardzo krzykliwe buty ;) Twoje są świetne i delikatne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie dziewczyny wyglądacie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach! Widząc te stylizacje mam ochotę na wycieczkę w góry. Te kożuszki są pewnie bardzo ciepłe, a to ważne w tej porze roku. Zdjęcia śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kożuszki! W obu wydaniach je kupuje! :D Bardzo ładnie wyglądacie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są takie kożuszki. Stylowe i ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście widząc Wasze zestawy od razu skojarzyly mi się z górami, siedzeniem przed kominkiem w drewnianej chacie z kominkiem, z lampką wina w ręku :)
    świetnie wyglądacie dziewczyny, obie stylówy jak najbardziej ma plus ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne stylizacje, podobają mi się obie wersje ! Idealne na chłodne jesienne dni

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacje ������Sylwuś ������

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie i mega kobieco wyglądacie. Jedynie buty siostry do wymiany bo widać że to skay.

    OdpowiedzUsuń