Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

poniedziałek, 13 listopada 2017

PurpleAutumn

Witajcie kochani <3

Czy jesień może być ukazana w pastelowych barwach?.... Oczywiście że TAK. I taki właśnie jest mój dzisiejszy look. Delikatny, dziewczęcy a jednocześnie elegancki. Ten cudowny fioletowy sweter dostałam w prezencie imieninowym od rodziców i stwierdziłam, że muszę go pokazać w jakiejś stylizacji <3

Eleganckie szare spodnie w kant, szary płaszcz i czarne dodatki pięknie współgrają ze sobą. Żeby nie było nudno do całości dodałam czarną torebkę z haftami <3.

Podoba Wam się to połączenie? 
Buziaki ;*












 
  



































 Płaszcz/jacket- nn
Sweter/sweater- MOHITO
Spodnie/pants- Bershka
Buty/shoes- nn
Torebka/bag- New Yorker
 

11 komentarzy: