Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

poniedziałek, 23 października 2017

BlueBeautyFullDay

Witajcie kochani <3

Chwilkę mnie tu nie było. Wybaczcie ale mam zawrót głowy spowodowany czekającą mnie operacją w Warszawie. Mam mnóstwo badań, załatwień i nie mam nawet chwili żeby na spokojnie siąść i dodać post <3.
Dziś się udało mam wolne w pracy więc mam nadzieje że dzisiejszy post Wam przypadnie do gustu. Pogoda w Rzeszowie niestety nie dopisuje a z siostrą która robi mi zdjęcia non stop się mijamy. Jak ja mam wolne ona ma zajęcia na uczelni. Obiecuje poprawę i w listopadzie mam nadziej, że po operacji będę w stanie wszystko nadrobić.

A dziś post kosmetyczny. Nie będzie recenzji kosmetyków, za to pokażę Wam  gdzie byłam przed moim wakacyjnym wyjazdem. Mam skórę dość problematyczną i stwierdziłam że jakiś zabieg z pewnością mi się przyda. Monia z Salonu Blue Beauty Full zaproponowała mi zabieg z którego chętnie skorzystałam, bo przyznam się szczerze że nigdy nie korzystałam z usług kosmetycznych w salonach...







































Z całej gamy zabiegów wybrałam oczyszczanie skóry metodą kawitacyjną. Monika wykonała mi peeling który nadał mojej skórze gładkości i jędrności. Peeling idealnie usuwa z naskórka martwe komórki i zapobiega rozwijaniu się bakterii. Zabieg jest bardzo relaksujący i kompletnie bezbolesny.  Osoby walczące z trądzikiem powinny z niego skorzystać, wiec dziewczyny z Rzeszowa zapraszam serdecznie do salonu!






































Po peelingu kawitacyjnym przyszedł czas na totalne nawilżenie skóry i masaż.






































Na koniec miałam nałożoną przepięknie pachnącą maskę z kaktusa. Powiem Wam że ta maska była świetna. Dzięki jej działaniu moja skóra była napięta, gładka a zaczerwienienia po trądziku lekko się rozjaśniły. <3 Myślę że nie była to ostatnia wizyta w tym salonie. <3 















































A Wy dziewczyny z jakich zabiegów najczęściej korzystacie??

 

6 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi o ważnym zabiegu na twarz :) Muszę się koniecznie wybrać na peeling :) Uwielbiam potem maseczki algowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę właśnie do mnie dotarło, że i ja nigdy nie korzystałam z takich cudów w salonie kosmetycznym :( to smutne, bo każdej z nas czasem należą się takie egoistyczne chwile poświęcone tylko i wylącznie sobie <3
    Chyba czas to zmienić i w koncu wziąć się za siebie :)

    Kochana zdrowka życzę, wracaj po tej operacji szybko do siebie ! :)
    Niech moc będzie z Tobą ! :D

    Buziaki :*
    daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie nieinwazyjne zabiegi są najlepsze. Przyjemne z pożytecznym (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zabiegi kosmetyczne to świetny pomysł. Nawilżenie i relaks w jednym :)

    OdpowiedzUsuń