Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

wtorek, 30 czerwca 2015

BarbieGirl


Bluzki, koszulki i bluzy z napisem i podobizną Barbie ostatnio zawładnęły sieciówkami. Podkoszulek który dodałam do outfitu kupiłam w Croppie jest 
w uniwersalnym szarym kolorze i pasuje zarówno do spodni, spodenek jak 
i spódnic. Ja połączyłam go z białymi spodniami i Roshe Run. 
Outfit jest w całkiem luźnym i w sportowym stylu. 

Jak się Wam podoba? ;))










































 
Okulary przeciwsłoneczne/sunglasses- C&A
Koszulka/top- Cropp
Spodnie/pants- C&A
Roshe Run 


8 komentarzy:

  1. Pięknaaaaa!!! ♥ bardzo mi się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te koszulki bardzo mi się podobają:) ładnie to zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta bluzeczka, ale najbardziej mi się podobają spodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tshirt akurat jest spoko , mimo, ze ten trend mega nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszulka! Podobają mi się tu buty- są genialne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty, buty, buty najlepsze <33 ! Już nie mogę się doczekać kiedy do mnie dotrą :)
    Zapraszam do siebie na stylizację z kombinezonem:)
    http://patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie i na luzie :) podoba mi się ta koszulka !

    OdpowiedzUsuń