Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

piątek, 26 czerwca 2015

LongCardigan

Przeważnie długie swetry i narzutki kojarzą się z chłodnymi jesiennymi wieczorami podczas których pogoda Nas nie rozpieszcza i miło jest przykryć się czymś długim i ciepłym. Narzutka, sweter który wykorzystałam w dzisiejszej stylizacji jest bardzo cienki i idealnie przyda mi się na letnie chłodne wieczory gdy pojadę na wakacje. Dobrałam do niego białe spodnie z wysokim stanem z C&A, crop top, naszyjnik zakupiony w H&M oraz slip on w zebrę. Taki cardigan idealnie będzie się nadawać również w połączeniu z luźna szarą koszulką oraz jeansowymi podartymi szortami. Taki look na pewno się u mnie pojawi ;P

Udanego dnia ;* ;))












































Sweter/sweater- C&A
Spodnie/pants- C&A
Top crop- H&M
Naszyjnik/necklace- H&M
Slip on - nn
 

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie narzutki❤️

    ________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładna narzutka ;) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja! Nie lubię tylko takich długich swetrów :x
    Zapraszam - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Fajne są takie długie swetry :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/we-can-hide-under-sheets-under-heavy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Jestem zauroczona tym setem, jest boski!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny naszyjnik! :)

    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygląda ten crop top z kardiganem :) super naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń