Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

niedziela, 22 września 2013

New&BlondSister

Hej wszystkim ;)) Jak Wam minęła niedziela? Dziś w roli głównej pokażę Wam stylizację mojej siostry, oraz  parę nowych rzeczy które niedawno kupiłam. Kilka stylizacji w wersji Gaby pojawiło się we wcześniejszych postach, zachęcam jeśli macie czas i chęć do obejrzenia mojego bloga od początku, zapraszam myślę że znajdziecie tam dużo ciekawych rzeczy i stylizacji. Komentujcie, jeśli macie jakieś pytania z chęcią odpowiem na każde z nich ;)) Zapraszam również na moja stronę na FB https://www.facebook.com/pages/Worldbymy/224158167735513 będzie mi bardzo miło jeśli dołączycie do osób które ją lubią ;)) Z góry bardzo dziękuje.
Oto zdjęcia ;))










Płaszczyk/coat -Motivi
Chustka/plaid- allegro
Jeansy/ denim- Tally Weijl 
Botki/boots- sklep obuwniczy
Sweter/sweater- outlet
Torebka/bag- Atmosphere

NOWOŚCI

Szary sweterek/grey sweater- Atmosphere
Skórzana spódnica/ skirt- K&K

























28 komentarzy:

  1. śliczny zestaw !!!
    bardzo ładny płaszczyk i buciki !
    pozdr i zapraszam do mnie na ROZDANIE :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i piękne nowości!

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. siostra wygląda świetnie! wszystko bym przygarnęła do własnej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja ;) bardzo mi się podoba Twój płaszczyk ;)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. super wygladasz, parka i szalik swietnie lacza sie ze soba!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :) taka na luzie a zarazem mająca w sobie "to coś" :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne butki ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, jesienny set!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny lakier do paznokci :) i botki, spodnie zmieniłabym na materiałowe ( mam awersje do dżinsów) ale ogólnie sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny look! Super buciki na co dzień !:) Szukam właśnie podobnych.
    Pozdrawiam, Iza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw, płaszczyk wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne nowości, najbardziej podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ! Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne buty!! Ale ślicznotka :)
    +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne nowości też muszę się wybrać po nowe łupy :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny płaszczyk. Właśnie kupiłam podobny w Massimo Dutti, ale jest krótszy. Ten podoba mi się zdecydowanie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurtka mi się bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Botki są rewelacyjna, od razu rzuciły mi się w oczy :) Znakomity wybór :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka jest świetna, mam taka tylko, że różową :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś śliczna!
    Obserwuję Cię, czekam na Ciebie :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny płaszczyk!
    Obserwuję a teraz zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się takie połączenie. Wszystko fajnie się komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz świetnie:D !
    http://rozaliafashion.blogspot.com/
    obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  24. super look ! Idealnie na co dzień, do wyjście - i o to chodzi ! :) świetny szaliczek;)
    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Siostra jest Damą i ma klasę.

    OdpowiedzUsuń