Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

niedziela, 21 lipca 2013

Sunday family day ;)

Dziś niedziela razem z siostrą i rodzicami wybraliśmy się na mały spacer po rodzinnym mieście mojego taty- Sliven. Udało mi się zrobić kilka zdjęć na których widać (biały budynek) Teatr Dramatyczny w Sliven/ Dramatic Theater, in Sliven położony na głównym placu miasta, Ratusz/ Town hall i krajobraz miasta/ city ​​landscape



Galeria sztuki



Po cało tygodniowym upale dziś zrobiło się troszkę chłodniej- nie znaczy gorzej
ale jutro wyjeżdżam nad morze i mam nadzieję, że pobyt będzie gorący i udany. Znowu czeka mnie pakowanie... ale przed wyjazdem przedstawię wam kilka zdjęć z dzisiejszej stylizacji. Czarny, kremowy i element złota dobrze prezentuje się na śniadej karnacji, mam nadzieję że się wam spodoba ;))











Czarna bluzka/black t-shirt- H&M
Beżowe spodenki/beige shorts- George
Sandały/boots
Torebka toffi/ bag- Atmosphere
Kolczyki, bransoletka/jewelry- H&M















Kombinezon Gabi- PEPCO



1 komentarz: