Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

wtorek, 23 lipca 2013

Black Sea

Hej wszystkim ;)) Od wczoraj jestem nad Morzem Czarnym w miejscowości Primorsko położonej w południowo- wschodniej części Bułgarii. Nigdy tu nie byłam i jestem miło zaskoczona, ponieważ jest tu bardzo dużo młodych ludzi, 3-4 cluby które rzuciły mi się w oko. Plaża jest piękna, czysta i co najważniejsze nie kamienista, morze przeźroczyste. Nad brzegiem jest mnóstwo kawiarni i restauracji w których można spróbować bułgarskich potraw, drinków i nie tylko... Oto kilka zdjęć z dziś i wczoraj oraz z okolicy miejscowości Pomorie ;))



 

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz