Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

piątek, 26 kwietnia 2019

SpringSnake

Witajcie kochani po dłuższej przerwie. Od razu Wam powiem że przerzucam się konkretniej na Instagrama. Daje mi on większe zasięgi i szybszy codzienny kontakt z Wami.
Bloga będę prowadzić nadal ale tu będę wrzucać konkretniejsze wpisy których nie da się dodać na Instagram.  Typu relacja i opis moich podróży czy rekomendacje kosmetyków i innych współprac z firmami.
Dziś mam dla Was piękną wiosenną stylizacją z jednym z najmodniejszych wzorów tego sezonu.
Wąż i panterka to must have w stylizacji.
Połączyłam adidasy na masywniejszej podeszwie z lekką sukienką od Kingi zapraszam do jej butiku KingeFashion i pudrową ramoneską. Całość idealnie współgra z pięknymi różowymi kwiatami.

Z reszta same zobaczcie i oceńcie!
Czekam na Wasze komentarze.








1 komentarz:

  1. Wow wow wow zachwycam się tą piękną sesją <3
    Ależ mi się podobają takie klimaty :)

    Świetna ramonka i bucisze- pasteLOVE <3

    Też odkąd założyłam instagrama, FB zupełnie poszedł w odstawkę, bloga jeszcze prowadzę, ale na insta bywam częściej :) hehe

    OdpowiedzUsuń