Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

wtorek, 19 czerwca 2018

CiuccioNails


Witajcie kochani.

Mam dla Was kolejny post w którym będzie mowa o paznokciach. Na pewno wśród moich obserwatorek jest mnóstwo fanek lakierów hybrydowych wiec mam nadzieję że produkty, które Wam przedstawię Was zainteresują.

Z firmą CIUCCIO znam się od niedawna. Dzięki upominkowi od firmy na spotkaniu blogerek mogłam przetestować ich produkty za co bardzo dziękuję.
 
W zestawie od firmy otrzymałam:

-Masełko do dłoni o zapachu herbaciano- cytrusowym. Bardzo fajnie nawilża dłonie i pięknie pachnie. 
-Zestaw do hybryd tj. Ciuccio Veneer, hubryda StarDoro, oliwka do skórek i piękny turkusowy lakier.
 



Osobiście produkty są bardzo dobre. Ja nie umiem robić hybryd więc czekam na to aż zwolni się miejsce u mojej kosmetyczki by dokładnie przetestować trwałość lakieru. 
Moja siostra używała lakieru i jest bardzo zadowolona więc teraz kolej na WAS!

Dajcie znać jakich lakierów hybrydowych używacie?
I jakie kolory są dla Was hitem w tym sezonie? 

Buziaki ;*


2 komentarze:

  1. Ja jestem fanką, ale odkąd urodziłam małą zupełnie nie mam na to czasu buuu :(
    Ale myślę, że za kilka miesięcy wrócę do robienia pazurrrrków- już nie mogę się doczekać :P hehehe

    Piękne ten błękit <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki mini zestaw to super sprawa, mamy wszystko w jednym małym opakowaniu. Niebieski kolorek ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń