Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

wtorek, 22 maja 2018

MayOutfit

Cześć kochani :)

Dziś przychodzę do Was ze stylizacją. Eleganckie spodnie połączałam z fioletowym t-shirtem ze Stradivariusa i powiem Wam szczerze że uwielbiam ten kolor. Jakoś nie byłam do niego przekonana bo kojarzył mi się z księdzem w kościele.... haha. Żałuję że wcześniej nie łączyłam go z różem, miętowym czy pomarańczem bo wygląda świetnie! 
Jednak dziś będzie spokojniej... KLASYKA na tapecie. Spodnie z białym lampasem to HIT i w mojej szafie jest ich coraz więcej. Są idealne by ubrać je w wersji na elegancko i na sportowo. Ehhh co tu więcej pisać zobaczcie sami i dajcie znać jak Wam się podoba <3

Buziaki ;*













Koszulka/T-shirt- Stradivarius  
Spodnie/pants- Stradivarius
BUty/shoes- New Yorker
Torba/bag- NN
Okulary/sunglasses- Ray Ban 
 

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie luźne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja kochana 😃♥️ Spodnie są mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,fiolet modny,a spodnie z lampasem bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Kochana wyglądasz 😍
    Uwielbiam tego typu stylizacje, modnie i wygodnie. Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna stylizacja! :)
    piesek słodki <3
    spodnie mega <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę powiedzieć Ci kochana, że miałam podobne odczucia w stosunku do fioletu hehehe ale tym zestawem przekonałaś mnie <3
    Bardzo podoba mi się przełamanie tych klasycznych spodni- wyszlo fajnie, bo nie nudno :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mi się udało Cie przekonać 😍😍😍😍

      Usuń