Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

niedziela, 22 kwietnia 2018

RockJacket

Witajcie kochani <3 

Dziś post na szybko w lekko rockowym wydaniu. Ramoneskę którą zobaczycie poniżej dorwałam w New Yorkerze na wyprzedaży w świetnej cenie <3 
Do tak oryginalnej kurtki raczej nie powinno się szaleć z dodatkowymi wzorami więc postawiłam tym razem na biało-czarne połączenie. Nic dodać nic ująć... Sami oceńcie i dajcie znać jak Wam się podoba moja stylizacja <3 

Ps: Wczoraj odbyło się Spotkanie Blogerek z Podkarpacia i mam dla Was mnóstwo nowości które w najbliższym czasie pojawią się na moim Facebooku, Instagramie i Blogu.

Udanej niedzieli ❤❤








































Kurtka/jacket- New Yorker<sale>
Bluzka/shirt- New Yorker
Spodnie/pants-C&A
Trampki/shoes- New Yorker
Torebka/bag- Batycki.pl


13 komentarzy:

  1. Super wygladasz :) w piatek bylam w NY i nie widzialam takiej ramoneski to pewnie sprzedaly sie bardzo szybko :) milej niedzieli zycze 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety w Rzeszowie rozeszły się szybko
      ❤️Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kocham taki rockowy styl i taką kurteczkę chciałabym mieć w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka, lubię takie mocniejsze akcenty<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie, chociaż jeśli ja miałabym to założyć, to zmieniłabym spodnie, bo nie lubię białych. Poza ty wszystko jest super. Bardzo ładne zdjęcia, fajnie dobrane tło no i oczywiście piękna modelka.
    Zapraszam także do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/04/promotion-55-in-rossmann-or-first-come.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurteczka! +sama poluję na białe spodnie ♥️ Świetny zestaw! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. O yeah. Super, wszystko w punkt!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, do Ciebie pasuje taki styl ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio bardzo podobają mi się białe spodnie :D
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka jest świetna :) z pazurem i oto chodzi! :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, jaka świetna kurtka! zdecydowanie robi całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń