Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

piątek, 15 września 2017

WhiteEagle

Cześć kochani  <3 

Dziś taki post na szybko. Zdjęcia które zobaczycie poniżej zostały zrobione ponad dwa tygodnie temu. Całkowicie o nich zapomniałam i któregoś dnia przypadkiem się na nie natknęłam. W sieciówkach w okresie letnim było pełno podartych, dziurawych bluzek...
Podoba Wam się trend dziur na ubraniach? Mi szczerze mówiąc ŚREDNIO... jeśli za podartą koszulkę miałabym dać np 60 zł. Sprawa wygląda inaczej kiedy za koszulkę z 60 zł mogę zapłacić 20 zł prawda? :D 
Swoją znalazłam na wyprzedaży w Reserved i skusiłam się na  "lekko pogryzioną koszulkę przez Myszora" haha.

Teraz jest to jedna z moich ulubionych bluzek <3 A Wam jak się podoba ten trend i moja stylizacja?





 

Koszulka/t-shirt- RESERVED 
Spodnie/pants- New Yorker
Buty/shoes- New Yorker
Torebka/Bag- nn
Zegarek/ watch- New Yorker 




9 komentarzy: