Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

środa, 3 maja 2017

OrangeCrocodile

Każda z nas ma swój ulubiony sklep bądź sklepy w których robi zakupy, ja również mam ich kilka ale numerem jeden są dla mnie Secondhandy. Dla niektórych to w dalszym ciągu obciach kupować w takim miejscu ale nie dla mnie! Holister, Lacoste, ZARA, TOP SHOP...  można by wymieniać wiele znanych marek jakie można znaleźć w ciucholandach. 
Jedną z moich największych perełek którą kupiłam za kilka złotych ( dokładnie 8 haha)  jest sweterek z Lacoste właśnie zakupiony w SH całkiem przypadkiem. Biedaczek był zwinięty i rzucony na ziemię między stertę innych ubrań. Bardzo zaciekawił mnie kolor i dzięki niemu wpadł w moje ręce. Nie wszystko jest idealne bo sweterek jest o trzy rozmiary za duży ale czy to ważne?? Pięknie wygląda i świetnie się w nim czuję to najważniejsze 🐊🍊 Zapraszam do oglądania zdjęć.

Co myślicie o ciucholandach?? Dajcie znać czy udało się Wam kiedyś lub ostatnio znaleźć coś naprawdę extra? 
















































 Kurtka/jacket- New Yorker 
Sweterek/sweater- Lacoste(sh)
Spodnie/jeans- New Yorker
Torba/bag- Allegro.pl
Slip on- Vices 
Okulary przeciwsłoneczne/sunglasses- Ray Ban 
Zegarek/watch- New Yorker  

11 komentarzy:

  1. Wow, nie widać że jest z Sh. Ja nie potrafię kupować w takich sklepach, a chciałabym jak widzę na blogach prawdziwe perełki za grosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to to żeby się nie nastawiać ze znajdzie sie cos ekstra. Spontaniczny wypad do sh jest najlepszy! 😎❤️

      Usuń
  2. sweterek piekny . idealny na wiosne . kwitnaco wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post dear, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek, ładnie jest Ci w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... too pretty... totally love that jumper <3
    https://outfitsandmakeupblog.wordpress.com/2017/04/29/3-easy-tips-to-make-your-legs-summer-ready/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny luźny look, piękny kolorek dżinsów, świetnie komponują się z tym pastelowym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba taki luźny zestaw:) idealny na co dzien :)
    Sandicous

    OdpowiedzUsuń
  8. W sh można znaleźć wiele fajnych rzeczy, ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek pięknie się prezentuje i gdybyś nie napisała, w życiu nie pomyślałabym, że jest na Ciebie za duży! :) cały zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń