Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

piątek, 24 marca 2017

SpringMoroLook

Wydaje się, że kabaretki, to część garderoby zarezerwowana dla niewielu kobiet, które lubią odważne rozwiązania. W tym sezonie są hitem wielu stylizacji. Kabaretki stają się modnym detalem, który dodaje stylizacji charakteru i absolutnie nie wygląda wulgarnie. Ten modny dodatek można kupić w wielu sieciówkach ja akurat swoje kupiłam za grosze na AliExpress 😋😊.


W mojej stylizacji połączyłam kilka modnych w tym sezonie elementów a mianowicie, bluzkę moro i oliwkową bomblerkę. Jeansy z dziurami i stonowana kolorystyka... te proste fasony sprawiają, że kabaretki zyskują zupełnie inny, bardziej codzienny, charakter. Srebrne adidasy czemu nie 😍😍. Uwielbiam te buty, poza tym świetnie komponują się z całością. 

Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba!  
Pozdrawiam i zapraszam do oglądania 💕
















Zapraszam na mojego Instagrama KLIK i moja stronę na fb KLIK

Bobberka/jacket- New Yorker
Bluzka/shirt- New Yorker
Spodnie/pants- SH
Buty/shoes- New Yorker
Zegarek/watch- New Yorker
Okulary przeciwsłoneczne/sunglasses- nn


15 komentarzy:

  1. świetna stylówka! uwielbiam te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość fenomenalna :) Wszystko świetnie ze sobą współgra! :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie! uwielbiam Twój zestaw. Wszystkie najnowsze trendy. też zamówiłam kabaretki z aliexpress i na nie czekam:)

    Obserwuję!
    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie i podróżach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana za obserwacje 😍 Do Cb rownież zajrzę w wolnej chwili
      Pozdrawiam 😘

      Usuń
  4. Wow ! Super post i zdjęcia. U mnie na blogu też jest stylizacja z kabaretkami, jednak twoja chyba podoba mi się bardziej ;) Pozdrawiam
    wercziblogerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje 😘 Ale u cb tez na pewno jest super. Zajrzę w wolnej chwili
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetna stylizacja, chociaż powiem szczerze nie do końca w moim stylu :D. Buty bym wymieniła na inne :). Całość bardzo fajnie ze sobą współgra.
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje 😘 Tez zastanawiałam się nad innymi ale efekt końcowy z nimi bardziej mi się podoba
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Uwielbiam srebrne buty, sama również takie posiadam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka bardzo podoba i się, uwielbiam kolor khaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczé CI tej kurtki! Obledny zestaw!

    OdpowiedzUsuń