Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

piątek, 24 marca 2017

SpringMoroLook

Wydaje się, że kabaretki, to część garderoby zarezerwowana dla niewielu kobiet, które lubią odważne rozwiązania. W tym sezonie są hitem wielu stylizacji. Kabaretki stają się modnym detalem, który dodaje stylizacji charakteru i absolutnie nie wygląda wulgarnie. Ten modny dodatek można kupić w wielu sieciówkach ja akurat swoje kupiłam za grosze na AliExpress 😋😊.


W mojej stylizacji połączyłam kilka modnych w tym sezonie elementów a mianowicie, bluzkę moro i oliwkową bomblerkę. Jeansy z dziurami i stonowana kolorystyka... te proste fasony sprawiają, że kabaretki zyskują zupełnie inny, bardziej codzienny, charakter. Srebrne adidasy czemu nie 😍😍. Uwielbiam te buty, poza tym świetnie komponują się z całością. 

Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba!  
Pozdrawiam i zapraszam do oglądania 💕
















Zapraszam na mojego Instagrama KLIK i moja stronę na fb KLIK

Bobberka/jacket- New Yorker
Bluzka/shirt- New Yorker
Spodnie/pants- SH
Buty/shoes- New Yorker
Zegarek/watch- New Yorker
Okulary przeciwsłoneczne/sunglasses- nn


32 komentarze:

  1. świetna stylówka! uwielbiam te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość fenomenalna :) Wszystko świetnie ze sobą współgra! :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie! uwielbiam Twój zestaw. Wszystkie najnowsze trendy. też zamówiłam kabaretki z aliexpress i na nie czekam:)

    Obserwuję!
    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie i podróżach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana za obserwacje 😍 Do Cb rownież zajrzę w wolnej chwili
      Pozdrawiam 😘

      Usuń
  4. Wow ! Super post i zdjęcia. U mnie na blogu też jest stylizacja z kabaretkami, jednak twoja chyba podoba mi się bardziej ;) Pozdrawiam
    wercziblogerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje 😘 Ale u cb tez na pewno jest super. Zajrzę w wolnej chwili
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetna stylizacja, chociaż powiem szczerze nie do końca w moim stylu :D. Buty bym wymieniła na inne :). Całość bardzo fajnie ze sobą współgra.
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje 😘 Tez zastanawiałam się nad innymi ale efekt końcowy z nimi bardziej mi się podoba
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Uwielbiam srebrne buty, sama również takie posiadam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka bardzo podoba i się, uwielbiam kolor khaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczé CI tej kurtki! Obledny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. 47 yrs old Accounting Assistant IV Modestia Dilger, hailing from Thornbury enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Swimming. Took a trip to City of Potosí and drives a Pathfinder. tutaj

    OdpowiedzUsuń