Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

środa, 24 sierpnia 2016

OrangeBaby

Po prostu UWIELBIAM narzutki różnego typu. Look jest zwykły, codzienny, który można spokojnie wykorzystać w ciepły dzień. Moja kolekcja tego typu wierzchniej garderoby z tygodnia na tydzień sie powiększa :D Pytacie mnie w wiadomościach jakie mam plany na przyszłość już odpowiadam... ;P

Ostatnio zastanawiam się co robić ze swoim życiem... czy iść dalej na studia? czy wziąć sprawy związane z założeniem firmy w swoje ręce i działać?... powiem Wam ciężka sprawa. Sama nie wiem co robić ale myślę że od nowego roku zacznę nowy etap w życiu i założę firmę. Jeśli wyjdzie będę najszczęśliwszym człowiekiem na świecie jeśli nie to będę próbować sił w czymś innym <3 Ważne jest by robić to w czym jestem dobra i w czym się sprawdzam. 
Jeśli chodzi o bloga to jest on moją pasją ta jak np. muzyka i sport (zumba) nie jestem znawczynią mody od podszewki, nie będę udawać i robić się na wielką blogerkę bo nią nie jestem. Pokazuję swoje stylizacje, to co mnie cieszy i to co mi się podoba. Robię to co lubię. Świat jest pełny ludzi którzy tylko czekają aż powinie mi się noga ale dla ich wiadomości szkoda mi ich bo sami nie potrafią wziąć się w garść i zajmują się czyimś życiem. Trzeba i takim osobom stawić czoła. Musimy walczyć w życiu żeby przetrwać nie wyrządzając nikomu innemu krzywdy, a w tedy będziemy szczęśliwi i spełnieni ;)
 To tyle moich życiowych mądrości haha. 
Zapraszam do oglądnięcia zdjęć i napiszcie czy chcielibyście w szczególności jakieś inne posty a może post o mnie ? Dajcie znać w komentarzach ;)














Foto by Gabriela Zielińska 

Narzutka/jacket- House
Koszulka/t-shirt- House
Spodnie/pants- C&A
Buty/shoes- Paolo Botticelli  
Torebka/bag- Batycki.pl
Okulary przeciwsłoneczne/sunglasses- C&A
 

21 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w ceglastym kolorze ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja i zestawianie kolorów, Twoich kolorów :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie nie czułabym się w tym kolorze, ale Tobie jest najbardziej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biel i ten pomarańcz świetnie razem kontrastują ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek narzutki :) Podoba mi się stylizacja, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narzutka ma bardzo fajny fason i kolor.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprócz narzutki mi osobiście wpadły w oko buciki. Jest styl i wygoda :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie na profil, żeby zapoznać się z artykułem o 25 najmodniejszych kobietach w polskim internecie.
    A może Ty też się tam znalazłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na kogoś, kto otwarcie mówi, że nie jest znawcą mody, to trzeba Ci pogratulować wrodzonego gustu :)Bardzo fajna, casualowa stylizacja. Niby taka zwykła narzutka, a jak wiele potrafi zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pomarańcz wygląda cudownie z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci pasuje ten kolor, uwielbiam Twoje aranżacje :]


    http://mamatu.pl/odziez-do-karmienia--26

    OdpowiedzUsuń
  12. wonderful colour!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlatego wlaśnie ja wolę nazywać się szafiarką, aniżeli blogerką, bo raczej nie pokazuję u siebie najnowsze krzyki mody, tylko ciuchy, w ktorych chodzę rzeczywiście ubrana na co dzien :)

    świetnie wyglądasz !
    bardzo podoba mi się ta narzutka- urzeklad mnie jej asymetria i piękny, soczysty kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  14. przepięknie wyglądasz <3 cudowna narzutka!

    OdpowiedzUsuń