Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

piątek, 13 maja 2016

SisterLook

Witam wszystkich ;)

Uwielbiam takie piątkowe leniwe wieczorny, kiedy nic nie muszę robić. Jednak należę do takich osób, które raczej nudzić się nie lubią więc wzięłam się za sprzątanie szafy i na vinted.pl możecie znaleźć kilka nowości które mam do sprzedania więc zapraszam do obejrzenia (KLIK)

Dzisiejszy post jest nieco bardziej rozbudowany :D Ostatnio razem z siostrą udało nam się zrobić kilka zdjęć stylówek, które całkiem przypadkowo dobrałyśmy. Jeśli chodzi o mnie to zauważyłam że coraz częściej łączę eleganckie elementy ze sportową wygodą. W lookach beż, krata czy paski w takich połączeniach wyglądają całkiem fajnie i stwierdziłam że warto by było to wykorzystać w kolejnych postach. Podobna kolorystyka, ciekawe printy w różnych połączeniach? co Wy na to? 
Co myślicie o tym żeby raz lub dwa razy w miesiącu dodawać takie łączone stylizacje? Dajcie znać w komentarzach czy interesowałyby Was takia forma wpisów :D
Zapraszam do oglądania ;* 


Na pierwszy rzut idzie stylizacja Gabrysi. Jest to połączenie bardzo modnych w tym sezonie spodni typu bojówki z luźną oversizową bluzką w paski oraz czarną ramoneską. Look nie przekombinowany raczej wygodny w stonowanej kolorystyce, sprawdzający się na co dzień. 

Ramoneska/jacket- nn
Bluzka/shirt- ZARA
Spodnie/pants- Motivi  
Torba/bag- Batycki.pl
Slip on/shoes- New Yorker 













Mój look to połączenie białej koszuli w czarną kratę z zamszową ramoneską.   Coraz częściej dobieram adidasy do stylizacji dzięki czemu strój nie wygląda nudno a przy okazji w takim zestawie czuję się swobodnie i wygodnie :D

Kurtka/jacket- Orsay
Koszula/shirt- C&A
Spodnie/pants- C&A
Buty/shoes- New Yorker 
Torebka/bag- Vinted.pl
Okulary przeciwsłoneczne/sunglasses- C&A 





10 komentarzy:

  1. Przepiękne stylizacje! Piękne dziewczyny :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądacie dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawy wpisują się idealnie w mój gust :) super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Podoba mi się w 100%! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawy. Ja również coraz częściej łączę sport z eleganckim lookiem :) Oczywiście obserwuję od jakiegoś czasu i jestem zakochana w Twoim blogu
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo miło mi to słyszeć <3 Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie ;*

      Usuń
  6. Obydwie stylizacje pięknie się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy z tych zestawow ma coś z moich klimatow... u Gabrysi bardzo szaronęly mnie za serducho te bojowki i rockowa ramonka, a u Ciebie zamsz- ktory ostatnimy czasy bardzo uwielbiam i ta koszula <3

    świetnie wyglądacie dziewczyny- chce częsciej takich postow :)

    OdpowiedzUsuń