Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

czwartek, 3 marca 2016

BomberJacket

Witam Was kochani ;)

Wczoraj nie udało mi się dodać wpisu, niestety doba ma za mało godzin jak dla mnie hehe. 
Czy Wy tez nie możecie doczekać się pięknych, słonecznych wiosennych dni?
Dzisiejszy post jest już w takim klimacie chociaż temperatura podczas robienia zdjęć nie była za wysoka ;) Hitem w sezonie Wiosna 2016 są zdecydowanie kurtki "Bomber" . Bardzo wygodne, nadające cię na co dzień. Pasują do spodni jak i np. ołówkowych spódnic. Są po prostu genialne. Swoją kupiłam w Stradivariusie za 99 zł. Zakup jak najbardziej udany! Połączyłam ją z czarnymi rurkami z dziurami oraz trampkami z wyższa podeszwą. Możecie je znaleźć w New Yorkerze. Do całości dobrałam biały zwykły t-shirt i szary szal. A czy Wam udało się znaleźć kurtkę Bomberkę na wiosnę? 
Co myślicie na ich temat ? 
Zapraszam do oglądania i komentowania ;)

Pozdrawiam ;*











Kurtka/ Bomber jacket- Stradivarius
Bluzka/t-shirt- H&M
Spodnie/pants- New Yorker
Buty/shoes- New Yorker
Zegarek/watch- New Yorker
Szal/shawl- New Yorker 













13 komentarzy:

  1. Kurtka ma bardzo oryginalny, nietypowy kolor.
    Świetnie Ci w tym zestawie.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny szalik:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. już nie mogę się doczekać wiosny! bomberki ze Stradivariusa mnie urzekły, najchętniej kupiłabym wszystkie kolory :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiedziałam która wybrać ale jednak dla mnie bordowa jest najlepsza <3

      Usuń
  4. piknie wyglądasz!! a kurtka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te kurtki ja sobie zamówiłam błękitną:)super look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszukuję właśnie takiej bomberki ale w stradivairus już nie ma żadnego rozmiaru 😣 pomocy 😑

    OdpowiedzUsuń