Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

środa, 17 lutego 2016

CasualSuperstarLook

Hej wszystkim ;)

Dzisiejszy look jest jednym z moich ulubionych. Połączenie bieli, czerni i szarości uważam za idealne <3
Do całości stylizacji dobrałam wszystkim znane Adidasy Superstar. Szczerze mówiąc nigdy w życiu nie miałam wygodniejszych butów. Jeśli któraś z Was zastanawia się nad kupnem śmiało polecam! 
Look jest wygodny i w sam raz na zbliżającą się wiosnę :) Białe spodnie z dziurą to wiosenne MUST HAVE. Ładnie rozświetlają outfit i dzięki nim zestaw nie jest smutny ;)
Jak podoba się Wam takie połączenie??












Płaszcz/coat- H&M
Bluza/blouse- New Yorker
Spodnie/pants- New Yorker
Torebka/bag- nn
Adidas Superstar
Okulary przeciwsłoneczne/sunglasses- C&A
Zegarek/watch- Signora.pl 


19 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ten zestaw ! jest naprawdę stylowy :) torebka i buty to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. codzienna elegancja :D słodki psiak !

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo, ale to bardzo podoba mi się takie połączenie! spodnie i torebka skradły moje serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega fajne połączenie czerni, bieli i szarości! Duży plus szczególnie za białe rurki, one tak dobrze wyglądają nawet w zimowych stylizacjach, a sama jakoś nie mogę się przemóc :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: mobile mix - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) tak.to prawda białe rurki są naprawdę świetne i warto w nie zainwestować hehe :)

      Usuń
  5. Piękny płaszcz! Podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna uniwersalna stylizacja :* dobrze sprawdzi się również do szpilek. pozdrawiam i zapraszam do siebie http://mdzej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w wolnej chwili wpadnę na Twoją stronkę :)
      A co.do szpilek w tym zestawie hmmm w sumie racja może kolejny post uda mi się stworzyć w podobnym charakterze :)
      Pozdrawiam! ;*

      Usuń
  8. Śliczna torebka i zegarek <3
    Zapraszam do mnie enchantedbylifesite.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń