Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

środa, 5 sierpnia 2015

ColorfulHeels

W dzisiejszym poście przygotowałam kolejne dwie stylówki, w których główną rolę pełnią sandałki na obcasie. W lecie każda z nas chce wyglądać jak najlepiej wiec do klasycznego looku buty na obcasie w żywym kolorze wyrażą to najlepiej. Należy postawić na wygodę i dopasować buty tak by chodzenie w nich nie było męczarnią tylko przyjemnością.
Razem z Gabą jesteśmy podobnie ubrane. Klasyczne rurki i białe bluzki, banalne... jednak w dodatkach tkwi cały sens stylizacji.
Bez zbędnego pisania zobaczcie sami ;) 
Jak się Wam podoba? 















































Mój zestaw to:

Bluzka/short- H&M
Spodnie/pants- H&M
Torebka/bag- Batycki
Buty/shoes- Paolo Bocelli 
Okulary przeciwsłoneczne/sunglasses- C&A
Zegarek/watch- Moschino
Bransoletka/bracelet- H&M










































Zestaw Gaby to: 

Bluzka/short- H&M
Spodnie/pants- Pull&Bear
Torebka/bag- Batycki
Buty/shoes- Paolo Bocelli 
Okulary przeciwsłoneczne/sunglasses-H&M

9 komentarzy:

  1. Obie stylizacje piękne Kochana ! <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje, obie! <3
    Zapraszamy do nas w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zestawy! Śliczne buty :)
    Zapraszam - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądacie:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądacie świetnie :) zapraszam do mnie http://gabriellastile.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądacie świetnie :) zapraszam do mnie http://gabriellastile.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się druga stylizacja, a szczególnie jeansy, które tak pięknie podkreślają sylwetkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam proste zestawy z białym t-shirtem i jeansami, do tego sandałki i jesteśmy gotowe do wyjścia :) super wyglądacie !

    OdpowiedzUsuń