Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

poniedziałek, 1 czerwca 2015

SportDress



Czerwiec zawitał. Piękna pogoda, słoneczko...czego więcej potrzeba?? W dzisiejszym zestawie rolę główną pełni sukienka z Sinsay. Dostałam ją na urodziny i czuje się w niej super. Jest to dla mnie MUST HAVE tego sezonu jak i kilka innych rzeczy o których napiszę w kolejnych postach. ;)) Jest bardzo wygodna, i idealnie pasuje na co dzień. Jest dość krótka ale przecież wiosna i lata po to są, żeby pokazać trochę ciała :D
Dobrałam do niej różowe dodatki a mianowicie zegarek, który jest dość stary bo ma około 2-3 lat ale idealnie pasował mi do tego zestawu. Wiem wiem nie każda z Was jest zwolenniczką różu aleeee myślę że w tym połączeniu  wygląda ciekawie, róż rozświetla i nadaje stylizacji dziewczęcy charakter.

Zapraszam do oglądania i komentowania ;))








Sukienka/ dress- Sinsay 
Buty/shoes- Decathlon 
Zegarek/watch- allegro
Okulary przeciwsłoneczne/ sunnglasses- C&A















7 komentarzy:

  1. Super ta sukienka :) Uwielbiam takie dresowe, są najwydodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! Świetna sukienka i super buciki ( bardzo fajne kolory mają ) :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trendy and comfy look!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi sie takie sukienki!
    co powiesz na wspólną obserwację? buziaki ! :*
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń