Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

wtorek, 14 kwietnia 2015

Black&White

Dziś zestaw elegantszy niż wcześniejsze. Wybrałam koszule w biało-czarną kratę i spodnie z C&A nie dodawałam żadnych czerwonych dodatków wybrałam złoty zegarek do którego się przyzwyczaiłam i towarzyszy mi praktycznie zawsze, do tego buty na obcasie plus torba i outfit gotowy ;))

Koszula/shirt- C&A
Spodnie/pants- C&A
Buty/shoes- BigStar
Torba/bag- Batycki 
Pierścionki/rings- H&M
Zegarek/watch- allegro.pl
Okulary przeciwsłoneczne/sunglasses- C&A











13 komentarzy:

  1. Świetny zestaw a powiedz mi czy koszula to teraz na czasie kupiona czy będzie jeszcze w ofercie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona była w lutym w sklepie poszukaj na stronie internetowej może jeszcze będzie :)) one teraz są w przecenie

      Usuń
  2. Świetna koszula *--* Bardzo ładnie wyglądasz :D
    Zapraszam ~ sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie połączenia bieli z czernią :) Śliczna jest ta torba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie klasyczne i eleganckie stylizacje, super wyglądasz, bardzo ładnie CI w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszula jest fantastyczna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna koszula, strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, jak pięknie wyglądasz! :) uwielbiam cały outfit! :) wszystko super współgra! :) Twój blog mnie oczarował, dlatego zostaję z Tobą na dłużej! :))
    obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli także mnie zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba :)

    P.S. obserwuję bez zdjęcia, jako: Positive Martyna♥


    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. moje ulubione spodnie! koszule tez mam :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń