Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

poniedziałek, 30 marca 2015

SecondSkin

Zamsz to jeden z elementów, które w tym sezonie każda powinna mieć w swojej szafie. Jest wszędobylski i pojawia się w niemal każdym elemencie garderoby od butów po żakiety, od spódnic po płaszcze. W dzisiejszym zestawie zamszowa jest kurtka zakupiona na wyprzedaży w Orsay i buty kupione około 2 lat temu w Bułgarii. Do zestawu dodałam lekko przetarte jeansy, które niedawno znalazłam w garderobie wciśnięte między ubraniami. Musiałam je trochę zwycięży bo szerokie nogawki kompletnie do mnie nie przemawiają. Zestaw jest całkiem luźny i moim zdaniem idealny na wiosnę.
Zapraszam do oglądania i komentowania ;*

Kurtka/jacket- Orsay 
Bluzka/shirt- Sinsay
Spodnie/pants- H&M
Buty/shoes- nn
Naszyjnik/necklace- Tally Weijl













19 komentarzy:

  1. Fajnie połączyłaś te kurtkę z butami, od razu widać że do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne botki :D Wszystko ładnie dobrane !

    OdpowiedzUsuń
  3. Butki są gnialne własnie takich poszukuje ale czarnych ;))
    Obserwujemy? daj znac u mnie :)
    Mój blog
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. klasyka, baaardzo mi się podoba :)))

    Pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty super ! Uwielbiam takie ' zwykłe niezwykłe ' stylizacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wyglądasz w moich ulubionych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna stylizacja :) wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka ma super materiał, który się świetnie komponuję z butami. Całość jak najbardziej idealna na wiosnę :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super buty ;) Obserwujemy ??? Daj znać u mnie ... http://fashionbutiquepl.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurteczka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się kurtka, niby taka zwykła a jednak robi robotę w tej stylizacji :)
    Może obserwujemy? Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamszowa kurtka jest swietna! Super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! świetny post :) zapraszam wszystkich do obs/obs -> www.dlifebook.blogspot.com
    daj znac u mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz, a stylizacja mega!

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow kocham ten zestaw, kolory kurtki i butow wow!! z jasnym jeansem komponuja sie idealnie!

    OdpowiedzUsuń