Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

poniedziałek, 9 lutego 2015

Today'sOutfit

Po dłuższej przerwie wracam z nowym postem ;) W dzisiejszym zestawie połączyłam kolory, które bardzo lubię a mianowicie czerń, biel i czerwień. Te barwy według mnie idealnie łączą się ze sobą. Biel na szaliku, torebce i czerń razem wyglądają elegancko i klasycznie a czerwień rozświetla całą stylizację ;)
Przepraszam z góry za jakość zdjęć ale jak na złość zaczął sypać śnieg, a robienie zdjęć w takich warunkach wcale nie jest przyjemne i łatwe. 
Zapraszam do oglądania, napiszcie jak się Wam podoba ;))

Kurtka/jacket- C&A
Szalik/shawl- sh
Sweterek/sweater- RESERVED
Spodnie/pants- nn
Torebka/bag- nn
Buty/shoes- nn
 
 











 

5 komentarzy:

  1. boska torba ! zapraszam do konkursu u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebka,ogólnie całość fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe połączenie:) świetny zestaw ! obserwuje i zapraszam do tego samego http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość świetna! Zakochałam się w torbie, jest cudowna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń