Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

środa, 26 listopada 2014

BlondHair

Dziś mam dla Was pierwszy post z fryzurami. Pogoda krzyżuje mi cały czas plany i nie mam możliwości dodania kolejnej stylizacji :( Od czasu do czasu będę starała się dodawać tego typu wpisy z fryzurami dla brunetek i blondynek. Długość moich włosów i siostry znacznie się różni więc i fryzury będą inaczej wyglądać u każdej z nas. Dziś pokażę wam dwa upięcia krótszych włosów mojej siostry, które można zrobić bardzo szybko, są proste i łatwe w wykonaniu. Za jakiś czas będzie coś dla dziewczyn z długimi włosami ;) 
Pozdrawiam!

KOK IDEALNY
Do wykonania tej fryzury potrzebne Ci będą:

Grzebień
Gumka do włosów 
Wsówki 
Okrągły wypełniacz do koka  

 









































WARKOCZ NA PRZÓD
Do wykonania tej fryzury potrzebne Ci będą:

Grzebień
Gumka do włosów 





 GOTOWE ;))


4 komentarze:

  1. Bardzo fajne pomysły na fryzurki.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra robota!

    ______________________________________
    stylizacja w najgorętszym kolorze jesieni
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły! Na pewno wypróbuję!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń