Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

środa, 8 października 2014

AutumnLook

Witam wszystkich ;)) Mimo tygodniowej przerwy w dodawaniu wpisów nic mi nie jest mam się dobrze. Miałam ciężki tydzień i kompletny brak czasu na cokolwiek. Dziś mam dla Was kolejną jesienną stylizację. Normalny codzienny look, do szkoły na uczelnie w którym połączyłam koszulkę w paski z elementami czerni, jeansu, brązu i kominem w kolorze bordowym ;))
Zapraszam do oglądania! ;))
Pozdrawiam ;* 





























































Bluzka/top- H&M
Spodnie/pants- Stradivarius
Ramoneska/jacket- nn
Torebka/bag- H&M
Buty/boots- nn
Komin/shawl- Centro
Zegarek/watch- allegro.pl
Okulary przeciwsłoneczne/sunglasses- nn



7 komentarzy:

  1. świetne botki

    ________
    a u mnie?
    haloweenowe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten set na jesień jest idealny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz super;) na co dzień idealnie;) masz super włosy :D

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Orientujesz się czy są jeszcze te kominy w Centro ? Jaka cena ? ;)

    P.S. Boooosko wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń