Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

czwartek, 1 sierpnia 2013

Tu i tam ;))

Dziś mam dla Was zdjęcia z Zamku w Ravadinovo (Ravadinovo castle) oraz Sozopolu. Te dwie miejscowości mieszczą się około 25 km od Primorsko w którym jestem do niedzieli. Do tego jeszcze moja stylizacja: spodnie w tropikalny wzór, które kupiłam w Bulgari i szara luźna koszulka oraz stylizacja Gabi: jeansowa koszula w białe kropki z szortami, enjoy! ;))





Białe szorty/ white shorts- H&M
Koszula jeansowa/ denim shirt- Sinsay










Szara bluzka/ T-shirt- COS
Zielone koturny


Zdjęcia z Sozopolu ;))



Zielona torba /bag-H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz