Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

niedziela, 4 sierpnia 2013

Sun, jeans and black love



Dziś był mój ostatni dzień nad morzem i mam dla Was dosyć spory mix zdjęć. W trakcie powrotu do rodzinnego miasta taty zahaczyliśmy z rodzicami o miejscowość Ahtopol na południu Bułgarii, który znajduje się niedaleko Turcji. Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobają ;))

Dzisiejszy dzień na plaży, nie dało się wytrzymać bez czegoś zimnego do picia... nawet morskie żyjątka wymiękły :D (na mojej nodze igła morska).


 






 


 




Dzisiejsza stylizacja: czarna koszulka, która już kilka postów wcześniej pojawiła się u mnie na blogu oraz krótkie jeansowe szorty... ;))

 





Czarna koszulka/black t-shirt- Vero Moda
Szorty/Shorts- H&M
Okulary przeciwsłoneczne/ Sunnglasses- RayBan



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz