Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

środa, 14 sierpnia 2013

Coś na ząb ;))


Dziś postanowiłam zrobić post kulinarny, ponieważ dawno nic nowego nie dodawałam jeśli chodzi o potrawy i desery jakie często robię. Oto pierwszy przepis na grillowaną cukinię z oliwą i ziołami. Przepis jest bardzo prosty i myślę, że każdy sobie poradzi nawet osoby które nie potrafią gotować. A już jutro przepis na jeden z moich ulubionych deserów ;))







 Przepis na 4 osoby
 
4 cukinie
olej
łyżka ziół prowansalskich
sól
pieprz


Cukinię umyć po czym pokroić w cienkie plastry.
Następnie posmarować je olejem po czym natrzeć solą, pieprzem oraz ziołami prowansalskimi.
Ułożyć plastry cukinii na patelni grillowej smażyć z obu stron na złoty kolor.
Podawać z ulubionym sosem.



 Smacznego ;))




6 komentarzy:

  1. Wygląd znakomicie. Lubię takie dania :) Dziękuję za odwiedziny i również zapraszam do obserwacji, ja będę zaglądać! Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj opcję obserwowania bo nie mam jak Ciebie dodać :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką cukinię <3 Jest niskokaloryczna i przepyszna! Pozdrawiam, Edith :)

    OdpowiedzUsuń
  4. robię często coś podobnego tyle , że kroję w plasterkach ;)
    fajny blog,
    Zapraszam do mnie:) : http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pysznie wyglada :) jasne ze mozemy siebie obserwowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grillowana cukinia to niebo w gębie! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń