Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

wtorek, 25 czerwca 2013

Moc FRUCTIS ;))


Lato czas w którym słońce nie rozpieszcza naszych włosów. Uwielbiam gdy moje włosy są miękkie, lśniące i gładkie wtedy wyglądają rewelacyjnie. Wczoraj zrobiłam zakupy przed wyjazdem nad morze i zaopatrzyłam się w nowość FRUSTIS na rozdwojone i zniszczone końcówki. Olejek do włosów niesamowicie pachnie cytrusami, zapach długo utrzymuje się na włosach. Jest niedrogi warto zainwestować by włosy wyglądały i prezentowały się pięknie.

Polecam!!























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz