Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

środa, 29 maja 2013

Coś z panterką ;))



Podkoszulek - H&- Secondhand około 5zł
Leginsy- Top Shop - Secondhand 6 zł
Sweterko- bluza- Gap- Secondhand 8 zł
Okulary przeciwsłoneczne- allegro około 5 zł
Białe tenisówki- Atmosphere- Secondhand 7 zł
Bransoletka- H&M 9.90 zł
Zegarek- allegro 39.90 zł



DIY


Ten podkoszulek zrobiłam sama, był zwykły biały i pomyślałam, że można by było go fajnie przerobić. Ze starych nieużywanych leginsów w panterkę wycięłam dwa kawałki materiału by dopasować je w kształt krzyża,
 przyszyłam i gotowe ;))











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz