Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

poniedziałek, 27 maja 2013

Hello




Hej wszystkim.. ;) Do prowadzenia strony związanej z modą i dbaniem o urodę zbierałam się dość długo bo nie wiedziałam od czego zacząć. Chciałam podzielić się z Wami moimi stylizacjami, informacjami o kosmetykach przeze mnie stosowanych oraz tym czym się interesuje czyli gotowanie podróże itp. z resztą zobaczcie sami  ;)) Pozdrawiam


First Look

Pogoda jak na maj rewelacja ;( deszcz, wiatr bez sensu więc ... Kalosze No1 <3




Czarne








Biało


Multi Color 





 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz