Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

piątek, 19 października 2018

SnakeSkin

Witajcie kochani.

Czy wężowa skórka to totalny HIT? Oczywiście że tak! Sieciówki oszalały na jej punkcie i powiem Wam szczerze że w mojej garderobie daaaaawno nie miałam takiego printu. 
Bardzo się cieszę że zwierzęce motywy z roku na rok powracają ponieważ sama mam ich dość sporo. A jak jest z tym u Was dziewczyny? Panterka, wąż a może zebra? Który wzór lubicie najbardziej?

Dziś pokażę Wam stylizację w elegantszym wydaniu. Kolory nude z bielą współgrają idealnie a wężowa skórka dodaje pazura. Zapraszam do oglądania i komentowania <3

Miłego wieczoru ;*

Kurtka/jacket- Orsay
Koszula/shirt- New Yorker
Spodnica/skirt- Aliexpress
Botki/shoes- H&M 
Torebka/bag- nn
 



4 komentarze:

  1. uwielbiam ostatnio zwierzęce motywy :) super set!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory jesieni- uwielbiam takie barwy <3
    Super botki i spódnica, bardzo podoba mi się jej wzór :)

    Fantastycznie wyglądasz kochana <3

    OdpowiedzUsuń