Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

czwartek, 27 września 2018

GreenPanther

Cześć kochani <3

Przepraszam za moją niesystematyczność ale mam mnóstwo rzeczy na głowie i cały czas brakuje mi czasu na cokolwiek. 
Dziś mam dla Was nowy post z zieloną stylizacją. Ten kolor jest bardzo modny w tym sezonie i warto wyciągnąć go z szafy i pokombinować. Wybrałam spokojniejsze połączenie ale myślę że w najbliższym czasie pokażę Wam coś kolorystycznie odważniejszego. 
Połączenie kolorów i wzorów sprawiają że stylizacja jest ciekawa także do dzieła! Dziś w ruch idzie szarość, panterka i soczysta, ciemna zieleń.

Dajcie znać jak Wam się podoba <3 
Buziaki ;*



3 komentarze:

  1. Trzeba przyznać, że ta ramonka robi robotę w całym zestawie, gdyby nie ona byłoby tak zbyt prosto, więc gra pierwsze skrzypce i zdecydowanie na to zasłużyła, bo jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że zdecydowałaś się na tak żywy kolor kurtki :)

    OdpowiedzUsuń