Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

czwartek, 22 listopada 2018

NovemberLook

Cześć kochani <3

Powiem Wam że Blogi chyba naprawdę kończą swoją karierę. Statystyki mega spadają, aktywność zerowa z tym mierzą się blogerzy i ja w blogspocie i w dobie królującego Instagrama. Prowadzę bloga tak samo, wprowadziłam kilka zmian ale nic to nie daje. trzeba chyba pomyśleć nad inna witryną ;P
Jednak jeśli prowadzenie bloga jest dla kogoś hobby i lubi robić to co wiąże się z blogiem to takie działania czy kończące się pięć minut różnych internetowych platform nie przeszkodzi w tym by go kontynuować.

Dziś mam dla Was całkiem przyjemny choć cieplejszy look. Ostatnio w Stradivariusie dorwałam piękny płaszczyk który oczami wyobraźni wykorzystałam już w dziesięciu różnych outfitach. Dziś połączyłam go z białym swetrem i musztardowym golfem. Skórzane spodnie i buty idealnie nadają się do jesiennych stylizacji więc warto wziać je pod uwagę.
Niewielka karmelowa nerka i skórzane dodatki idealnie podkreśliły klimat i charakter stylizacji.

Zapraszam do oglądania i dajcie znać jak Wam się podoba <3



Płaszcz/coat- Stradivarius
Sweter/sweater- SH
Golf/shirt- New Yorker
Spodnie/pants- nn
Buty/shoes- nn
Torebka(pasek)/bag(belt)- Aliexpress

21 komentarzy:

  1. świetny zestaw! płaszczyk i pasek mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci kochana, że ja też to zauważyłam, nasza blogosfera wykrusza się co raz bardziej, znikają najfajniejsze blogerki, to już nie jest to samo, co kilka lat temu :(

    Genialny jest ten płaszczyk ajćććć sama dumnie by nosiła <3

    OdpowiedzUsuń