Obserwatorzy

Jeśli podoba Ci się mój blog dołącz do grona obserwatorów i osób lubujących go na Facebooku, również możesz śledzić mnie w Instagram ;))
Współpraca/e-mail: sgeorgiev@op.pl

If you like my blog, join the observers and people who like it on facebook ;))
Contact me: e-mail/ sgeorgiev@op.pl

piątek, 14 września 2018

SnakeAutumn

Witajcie kochani.

W prawdzie mamy jeszcze lato ale ja w powietrzu czuję nadciągającą powoli jesień. Każda pora roku ma to coś w sobie prawda? Teraz przyjdzie nam się zmierzyć z jesienno- zimową garderobą. Szale, grube swetry, botki i płaszcze pójdą w ruch.
Dziś przygotowałam dla Was look z wężową koszulką. Pogoda dopisuje więc postawiłam na lekką stylizację. Na grube swetry i kurtki przyjdzie czas. Przy printach tego typu proponuję nie kombinować za bardzo bo można przekombinować.

Klasyka! Właśnie na to postawiłam. Wzór i trzy kolory idealnie łączące się w całość. Zobaczcie i oceńcie sami 💕💕

Buziaki:*







3 komentarze:

  1. Ale bomba! Świetna koszulka i ta mocna czerwona torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. super, kupuję ten trend na zwierzęce printy :)

    OdpowiedzUsuń